» BUENOS DIAS

Jag kom hem för en stund sedan.. Skolan har anställt mig, vetni! :D
Idag var det andra gången som jag jobbade; om två veckor är det slut!! Jag är en "naturpedagog", enligt "lön-lappen" (eller vad man kallar det)..

I alla fall så "jobbar" jag genom att labba med småungar (cirka 10 år gamla)..
Vi gör allt från att bränna stålull till att "tvätta händerna med tvål"; man ska sätta till olika medel, bland annat citronsyra på tvål för att det ska bli "trögt", och sen ska man försöka få tvålen till sin ursprungliga form genom att sätta till något annat (har för mig att det är natriumkarbonat)..

Alltså är jag dödstrött för tillfället, men jag måste såklart plugga.. Jag har nämligen ett onödigt prov på fredag och nationella (engelska) imorgon..

Dagens citat kommer inom kort..
XX





Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback