» FREDAG DEN TRETTONDE och lite till..

Att skriva prov på FREDAG DEN TRETTONDE är väl inte bra?
Och just därför så skrev jag prov idag! Men då kan jag skylla det på fredag den trettonde om provet går dåligt..

Varför jag inte skrev något igår beror på att jag hade FULLT upp..
Jag kom hem, pluggade ihjäl mig (tittade på eurovision..) och sov.. Skolan tar nämligen upp all tid - och fritid för den delen.


Förresten så kom Sverige med i Eurovision!
Jag tittade på några bidrag igår och jag undrade vad som har hänt med världen?!
Folk sjöng om läppstift, hade på sig konstiga "tomte-nisse-hattar-wannabe" och deras bidrag var allmänt konstiga!
Men jag måste försvara Sverige, även om jag absolut måste säga att jag inte tycker om Eric Saade (stavning?), så var hans bidrag bättre än tomtenissarna.. Men vi kan glädja oss över att Blue tävlar för UK; och kommer därmed, förhoppningsvis, att vinna!!

Vad tycker ni om att Eric Saade är med?




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback