» GRATULATIONER!

Det har inte varit särskilt bra uppdatering de senaste dagarna i och med att jag har haft fullt upp och att min jäkla pollen har gett mig huvudvärk som attan.. Jag hade skrivit ihop ett inlägg om Prins Williams och Catherine Middletons bröllop men jag fumlar fram och tillbaka om jag ska lägga upp den eller inte; vi får se hur det blir. Förresten så har jag inte gratulerat kungen som- tillsammans med min bror- också fyllde år igår; GRATTIS! :D Dessutom så var det Valborg igår, som inte firades pga att vi var bjudna på en förlovningsfest; grattis till det nyförlovade paret! Detta blev ett gratulationsinlägg, haha! Hur firade ni Valborg? ( inlägget kanske ser konstigt ut, men då beror det på att detta är en mobilblogg)



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback