» HEMSK UPPDATERING..

..men jag har inte haft något vettigt att skriva om!

Jag hade planerat en plugg-helg men det får ryka bort *snyft*, jag ska på födelsedagsfest imorgon och på söndag är det grillning med tjejerna.. Vart ska pluggandet ta vägen?

Något som jag vill skriva om är Osama Bin Laden - "döden".
Jag kan säga på rak arm att jag inte tror på det.. Delvis pga att det inte finns tillräckligt med bevis och delvis för att detta är påhittat så att en "större konflikt" ska kunna ske - alla kommer ju att vara upptagna med terroristens död!

USA ville skapa hat mot Islam och muslimer genom att sätta ihop 11 september bombningen - de fick som de ville.. Hur kommer det sig att brott som begås av så kallade "muslimer" blir en enorm sak, där rubrikerna lyder Muslimen som mördade, muslimen som bombade osv, medan kristna, judar, budhister, etc inte får sådana rubriker?
De skrev inte Kristen man som är misstänkt för flera mord om Peter Mangs, men det hade de självklart gjort om han vore "muslim".

Dessutom så ville USA ha ett nytt mellanöster - bingo! De fick som de ville, igen.
Nu kommer något större säkerligen att inträffa och vi måste öppna ögonen och skilja lögner från sanning..

Här får ni en artikel från aftonbladet. Detta kommer inte sluta bra..

(Jag skulle ha publicerat inlägget för två timmar sedan, men jag fastnade vid TV:n, 
Twilight gick på SVT1)



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback