» MORS DAG

Jag insåg att jag inte hade skrivit något om mors dag; som är idag!

Egentligen borde våra mödrar firas varje dag för att
- De är fantastiska..
- Och underbara..
- Och för att de bara är.

Det är ju alltid mamma som ställer upp för mig oavsett vad.. Det är hon som har format mig till den jag är och det är hon som är den mest fantastiska och vackra kvinnan som finns på jorden.
(Pappa har också en roll i det hela; men det är mors dag idag)


Jag kommer ihåg en gång, när jag var runt nio år, då jag satt uppe och läste en "läskig bok";
(Kalla Kårar- om någon minns).
Jag blev jätterädd och kunde inte sova..
Men då kom mamma och pratade med mig tills jag somnade..

Detta är bara ett minne av flera.. (och jag orkar inte skriva den mer "utförligt").

Tack mamma, för att du finns! ♥








Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback