» SMÅUNGAR = VITT HÅR + STRESS (FÖR MIG)

Hej älskade bloggläsare! :D

Idag har jag haft en lååång laborations-dag med småungar.. Jag är ju, som jag skrev i något inlägg, "naturpedagog"!
Det går ut på laborationer/experiment med småungar; i flera timmar(!!) men det är kul!

I alla fall så var dagens ungar (det låter nästan som att jag säger "dagens meny"- it doesnt make sense, right?) jättejobbiga!! De var överallt och stökade ner och pratade med VÄLDIGT hög ljudnivå..
Men de var ändå jättesöta och oerhört duktiga inom matte!! (de fick MIG att ifrågasätta mig själv när jag räknade ut några saker..)

Sedan så har jag ätit en sen "födelsedagsmiddag" med syrran och några till.. OCH hyrt filmeeeeer!! :D
Så nu ska vi troligtvis titta på filmer.

Förresten så skulle jag lägga upp bilder, men kameran och mobilen är inte vid mig för tillfället, inte kablarna heller, haha! Så jag orkar inte..

Hur har er kväll sett ut? ♥




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback