» THE LAST COUPLE OF DAY(S)..

Jag vet att jag har varit en usel bloggerska, så här får ni några bilder.
Förresten så har "bristen på nya inlägg inträffat" delvis pga skolan och delvis pga att jag inte vet vad jag ska skriva om, eller vad ni vill läsa..
Jag hade skrivit ihop ett inlägg idag, om Nelson Mandela, men jag la aldrig upp den. Och det är lite försent att lägga upp den nu, så det får bli imorgon!
xxx

(njut av de få bilderna)
Mina goda vegetariska pizzor + sallad!
Jag och mina vänner (typ)
Pizza tävlingen! Jag var absolut inte med, haha! Men den gick
ut på att äta så många pizzor som möjligt; och skära bort
kanterna för att se hur mycket det blev i slutet.. resultatet
ser ni på bilden.
Usch, eller?
Tänkte skriva att detta är syrrans pizza, men det är det inte!
Detta är  en tårta, hennes favoriiiiit.. Men detta är inte den
"originella" födelsedagstårtan, denna är från
födelsedagsfirandet hos mormor och morfar.. Bilder på
den "originella" får ni se senare (det var också en rosa
prinsesstårta; ni får se den OM jag hittar bilderna..),
men den var större!




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback