» WHAT'S IN MY (TINY) BAG?

 
 
 
I love bags. And I've built up a kind of large collection of them throughout the years. 
The only downside: the ones I'm completely obsessed with are tiny. This means that I can't carry around my usual shit in them. So what can I fit in my small bags?
 
Phone (obviously), perfume, concealer, mascara, lipliner, powder + brush, lipbalm and lipstick.
Sometimes I can even squeeze in some gum! 
 
What do you guys carry around?
 
//
 
Jag älskar väskor. Jag har byggt upp en ganska stor kollektion av dem under åren. Nackdelen: de väskor som jag tycker om är små. Detta innebär att jag inte kan bära runt det jag vanligtvis brukar. Så vad får jag plats med i mina små väskor?
 
Mobil (såklart), parfym, concealer, mascara, läppenna, puder + borste, lipsyl och läppstift.
Ibland får jag också plats med tuggummi! 
 
Vad går ni runt och bär på?


Kajsa
29 January, 2017 - 16:52 / BLOG: http://hantverksblogen.blogg.se

En hel del får plats i min ryggsäck, som min kalender, en mobilladdare, ett anteckningsblock med penna, nåt slags mellanmål och min blodsockermätare.

Svar: Det är fördelen med ryggsäckar! xx
Laila


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback