» BUT FIRST, COFFEE

 
 
Let's throw it back to breakfast @ the breakfast club (at London Bridge).
First of all, that breakfast was amazing. Second, is it just me or is the food super photogenic?
 
I'm back in Sweden, as you guys may or may not know. A blog post about my journey back is coming up next.
I'm currently trying to recover from a terrible cold, but also talking myself into going to my lecture today. Maybe I should consider doing a motivational post about university?
 
I hope you all have a lovely Tuesday!
xox
 
//
 
Låt oss blicka tillbaka till frukost på the breakfast club i London Bridge.
Kan jag börja med att säga att frukosten var helt underbar. Och sen undrar jag om det bara är jag som tycker att maten är helt fotogenisk?
 
Jag är tillbaka i Sverige nu, som ni kanske vet (eller inte). Ett blogginlägg om resan tillbaks kommer upp snart.
I skrivandes stund försöker jag återhämta mig från världens jobbigaste förkylning, och också intala mig själv att jag måste gå på föreläsningen idag.
Jag kanske borde skriva några inlägg om universitet/högskola?
 
Hoppas att ni har en härlig tisdag!
xox


Lars Gustafsson
05 September, 2017 - 10:05 / BLOG: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Frukosten ser hyfsad ut. Men den Danska frukosten slår det mesta? Men är kanske inte så hälsosam. Men gött go

Svar: Brödet! Det om något slår det mesta. Men pannkakor sitter ju alltid bra :)
Laila


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback